Общи Условия
Последващите ОБЩИ УСЛОВИЯ уреждат взаимоотношенията между Доставчика и Потребителите (клиентите), които ползват онлайн магазина www.fashionland.bg.
ОСНОВНИ ТЕРМИНИ
"Доставчик" - е интернет сайтът www.fashionland.bg, който е собственост на ФЕШЪНЛЕНД.БГ ЕООД, с адрес за кореспонденция гр. София ж.к. Дружба 2 бл 258 вх Б
"Потребител" - всяко лице, е, посетило уебсайта и/или възползвало се от услугите и се е съгласило се с настоящите Общи условия
"Онлайн магазин" - е интернет сайтът с адрес www.fashionland.bg, както и всички приложения, предоставящи на клиента достъп до каталога с предлагани артикули на указания адрес.
"Профил" - Безплатна регистрация със стандартни потребителско име и парола, избрани от клиента и предоставящи му достъп до всички стоки и Услуги, предлагани в уебсайта, както и възможност за обмен на информация с Доставчика.
"Поръчка" - е заявла от Потребител към онлайн магазина за покупка избрани от него конкретни стоки (артикули). Поръчката се изпраща по куриер към предварително посочен в поръчката от Потребителя адрес.
"Договор за продажба" - поръчка, отправена от Потребителя към Доставчика, за предлагани в онлайн магазина стоки. Сключен от разстояние договор за покупко-продажба на стока между Потребителя към Доставчика.
"Промо-код" - произволна комбинация от букви, цифри и символи, даваща право на Потребителя да ползва фиксирана и/или процентна отстъпка от стойността на дадена поръчка.
"Безплатна доставка" - В случай на поръчка на стойност по-голяма от 49,99 /четиресет и девет и деветдесет и девет/ лева, транспортните разходи по поръчката са за сметка на Доставчика.
"Куриер" - е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
При извършване на регистрация, както и при потвърждаване на всяка направена Поръчка, Потребителят потвърждава, че се е запознал с и приема настоящите Общи Условия.
Всички цени в каталога на Онлайн магазина са в български лева, за един брой/чифт от всеки изложен артикул.
Fashionland.bg си запазва правото да спре или да прекрати достъпа на Потребител до онлайн магазина (или части от него) по всяко време, в частност ако сметне, че Потребителят използва Уебсайт по начин, който противоречи на тези Условия на ползване или по друг увреждащ начин.
ЕТ Максифешън Надка Попова си запазва правото да ограничи достъпа до www.fashionland.bg или части от него за посетители, които са се регистрирали в него. За да премине през процеса на регистрация, Потребителя трябва да попълните съответната регистрационна форма на FashionLand.bg, налична на Уебсайта или вградена в уебсайт на трета страна (лендинг страница).
Потребителят се съгласява, че е допустимо да има разлика между цените, обявени в Онлайн магазина и тези в магазините на Доставчика, в страната.
ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Fashionland.bg предприема мерки за защита на личните данни на Потребителя съгласно Закона за защита на личните данни.
От съображения за сигурност на личните данни на Потребителя, ФЕШЪНЛЕНД.БГ ЕООД ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Потребителя в момента на регистрацията.
Във всеки момент, Доставчикът има право да изисква от Потребителя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
В случай, че по някаква причина Потребителят е забравил или изгубил своите име и
парола, Доставчикът има право да приложи обявената "Процедура за изгубени или забравени имена и пароли",
достъпна на адрес www.fashionland.bg.
ФЕШЪНЛЕНД.БГ ЕООДсе задължава да не разкрива никаква лична информация за потребителя и да не предоставя събраната информация на трети лица - държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато:
- е получило изричното съгласие на потребителя при регистрацията или в по-късен момент;
- информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация при спазване на законово установените процедури;
- други посочени в закона случаи.
С регистрацията си в Fashionland.bg, потребителят разрешава в потребителските му профили Fashionland.bg или на обявения от него E-mail адрес, да му бъдат изпращани лични, рекламни или други търговски съобщения от сайтовете притежание Fashionland.bg или от офериращите в сайта търговци.
GDPR
С използването на уебсайта Вие приемате тези условия.
Моля, отделете време да прегледате тези условия, които
обясняват каква информация събираме за вас, как я използваме и какви
права имате. ФЕШЪНЛЕНД.БГ ЕООД е администратор на лични
данни, събрани чрез или във връзка с fashionland.bg ("Сайтът").
ЕТ Максифешън Надка Попова се ангажира да защитава поверителността на нашите клиенти.
Какви лични данни събираме за вас?
Ние събираме лични данни от вас, когато ни ги предоставите
директно и чрез използването на Сайта. Тази информация може да включва:
- Информацията, която ни предоставяте, когато използвате нашия
сайт - вашето име, данни за контакт, отзиви за продукти, пол и всякаква
информация, която добавяте към потребителския си профил;
- Информация за транзакции и таксуване, ако правите покупки от
нас или използвате нашите SitePayPal данни и информация за доставка;
- Записи на вашите взаимодействия с нас (например, ако се
свържете с нашия екип за обслужване на клиенти, взаимодействайте с нас в
социалните медии); История на контактите означава записване на това,
което ни казахте, например чрез уеб формуляр, по електронна поща, по
социални медии или по друг начин
- Друга информация, необходима за предоставянето на Сайта,
например, може да стигнем до местоположението ви, ако ни дадете
съгласието си.
- информацията, която ни предоставяте, когато влизате в конкурс или участвате в проучване;
- Автоматично събрана информация, използваща "бисквитки" и
други технологии за проследяване (например кои страници сте видели и
дали сте кликнали върху връзка в някоя от нашите актуализации по имейл).
Също така може да събираме информация за устройството, което използвате
за достъп до нашия сайт
За какво използваме тези лични данни?
В зависимост от начина, по който използвате нашия сайт,
взаимодействията ни с нас и разрешенията, които ни давате, целите, за
които използваме вашите лични данни, включват:
- За да изпълни поръчката си
- За да поддържате онлайн профила си.
- Да управляваме и отговаряме на всички въпроси или жалби до нашия екип за обслужване на клиенти.
- За да персонализирате сайта и да ви показваме съдържание,
което смятаме, че ще ви интересува най-много, въз основа на информацията
за профила ви, историята на покупките ви и активността ви при
сърфиране.
- Да подобрявате и поддържате Сайта и да наблюдавате нейното използване.
- За проучване на пазара - може да се свържем с вас за обратна връзка относно нашите продукти.
- Да ви изпращаме маркетингови съобщения и да ви показваме
насочена реклама, където имаме вашето съгласие или имаме друго
разрешение да го направим.
- За целите на сигурността, за разследване на измами и, когато е необходимо, за защита на себе си и на трети лица.
- Да спазваме нашите законови и регулаторни задължения.
Ние разчитаме на следното правно основание, съгласно закона за защита на данните, да обработваме вашите лични данни:
- Тъй като обработката е необходима, за да сключите договор с
вас или да предприемете действия преди да сключите договор с вас
(например, когато сте направили покупка с нас, ние използваме личните ви
данни, за да обработим плащането и да изпълним поръчката ви).
- Защото сме получили вашето съгласие (например, когато се
свържете с нас с дадена заявка, където добавяте по желание информация
към потребителския си профил или ако сте съгласни да получавате
маркетинг от нас).
- Защото в нашите законни интереси като доставчик на електронна
търговия ние поддържаме и популяризираме нашите услуги. Ние винаги се
стремим да разберем повече за нашите клиенти, за да предложим
най-добрите продукти и опит на клиентите. Използваме информация за Вас,
за да пригодите изгледа си към Сайта, да го направите по-интересен и
по-подходящ по отношение на продуктите и офертите, които се виждат.
маркетинг
В зависимост от вашите маркетингови предпочитания, можем да
използваме вашите лични данни, за да ви изпращаме маркетингови съобщения
по имейл. Някои от тези съобщения може да са съобразени с Вас въз
основа на предишната ви активност при сърфиране или покупка и друга
информация, която поддържаме за вас.
Ако вече не искате да получавате маркетингови съобщения от нас
или искате да се включите отново, можете да промените предпочитанията си
по всяко време, като се свържете с нас (подробности по-долу), като
кликнете върху връзката "отписване" във всеки имейл или актуализирате
настройките си в профила си.
Ако се откажете от абонамента за маркетинг, моля, имайте
предвид, че от време на време може да се свържем със служебни съобщения
за потвърждение на поръчката и доставката.
Възможно е също да виждате реклами за нашия сайт на уебсайтове
на трети страни, включително в социалните медии. Тези реклами може да са
съобразени с вас чрез използването на "бисквитки" (които проследяват
активността ви в мрежата, за да ни позволят да показваме реклами на
клиенти, посетили нашия сайт). Когато виждате реклама в социалните
медии, това може да се дължи на това, че сме ангажирали социалната мрежа
да показва реклами на нашите клиенти или на потребители, които
отговарят на демографския профил на нашите клиенти. В някои случаи това
може да включва споделяне на имейл адреса ви със социалната мрежа. Ако
вече не искате да виждате персонализирани реклами, можете да промените
настройките си за "бисквитки" и поверителността си в браузъра си и тези
уебсайтове на трети страни.
С кого споделяме тези лични данни?
Ние споделяме личните данни на клиентите с трети страни при следните обстоятелства:
- С доставчиците на услуги, работещи за нас, напр. процесори за плащане и доставка
МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ
Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по два начина, като независимо от избрания начин на плащане сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.
- Плащане с банкова карта - кредитна или дебитна карта
- С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката
*Има вероятност в определени случаи не всички методи на плащане да бъдат достъпни поради системни ограничения.
ДОСТАВКА
Fashionland.bg използва за извършване на доставки услугите на куриерска фирма “ Спиди ”, като обичайните часове за доставка са в интервала от 9.00 до 17.30 часа.
Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали е жилищен, или е служебен) или до офис на куриерска фирма „Спиди“ в съответния град.
Доставки не се извършват в неделни дни и официални празници.
Приетите поръчки се обработват от понеделник до събота.
При поръчка до 15:00 ч. съответната се приготвя и изпраща на същия ден, а при поръчка след 15:00 ч. – заявката се обработва на следващия ден.
Всички поръчки, направени в събота след 15:00ч и през целия ден в неделя се обработват на следващия работен ден.
Заявените
артикули се доставят в рамките на до 2 работни дни за всички големи
населени места. Доставките за всички останали населени места се
извършват съобразено с графика.
Цените за доставка са описани в потребителската количка при поръчка. Плащането се извършва при получаване на продукта.
За Поръчки, на стойност по-голяма от 49,99 лв. Потребителят ползва опцията Безплатна Доставка.
ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ
За връщане на дадена поръчка, моля информирайте ни на телефон 0887 355 436 или на имейл fashionland.bg@abv.bg в рамките на 14 дни от датата на доставка. Информацията, която е необходимо да предоставите е следната:
- Причина за връщане
- Предпочитан метод за връщане на стока - замяна, възстановяване на сума
- Данни за банковата сметка, по която да бъдe възстановена заплатената сума
- Оригинал на касов бон на върнатия артикул
Бельо и бански костюми не подлежат на връщане и замяна.
Изпратете пратката на адрес Дружа 2 бл 258, България с куриерска фирма по избор като предварително се свържете на тел 0887355436 за уточнение. Куриерските разходи за връщането на продуктите са за сметка на Потребителя.
При получаване на върнатата стока, наш служител ще провери съдържанието на пратката. Стойността на върнатите продукти ще ви бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни.
За повече информация или при нужда от помощ, моля свържете с нас.
ДРУГИ УСЛОВИЯ
Fashionland.bg си запазва правото да променя или допълва настоящите Общи условия едностранно, без да уведомява за това потребителя.
Доставчикът доставя и предава стоката на Потребителя в определения при сключването на договора срок.
По всички неуредени от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.
Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
(4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.
СЪДЪРЖАНИЕ
Всички материали на fashionland.bg, включително, но не само, снимки, илюстрации, рисунки, икони, текст, аудио и видео клипове (общо "съдържание") и всички права върху интелектуалната собственост, са собственост, обслужвани, контролирани, или лицензирани от fashionland.bg и/или на негови партньори, доставчици и други лицa/организации, и са защитени от законите за авторското право.
Съдържанието
може да се ползва само за лична употреба с нетърговска цела, но промяна
или по-нататъшно възпроизвеждане на съдържанието в каквато и да била
форма е забранено без изричното писмено съгласие на fashionland.bg
Fashionland.bg
не носи отговорност за съдържание, публикувано от потребители или
изпратено по друг начин чрез този сайт и не гарантира точността,
цялостта или качеството на такова съдържание.
Имената,
търговските марки, търговските наименования, търговските лога и
продукти, публикувани като съдържание на fashionland.bg са защитени и не
могат да се използват за каквито и да било цели без изричното писмено
съгласие на fashionland.bg и/или съответните им собственици.
ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
1. Наименование на Доставчика: ФЕШЪНЛЕНД.БГ ЕООД
2. Седалище и адрес на управление: ж.к. Дружа 2 бл 258 Софи България
3. Данни за кореспонденция: ж.к. Дружа 2 бл 258 Софи България тел 0887355436
4. Вписване в публични регистри: BG203432622
6. Надзорни органи:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
https://ec.europa.eu/
Всички права запазени!
Последна редакция: септември 2018 г.
Политика за защита на личните данни на ФЕШЪНЛЕНД.БГ ЕООД
Ние разбираме, че личните Ви данни и
защитата на информацията, която споделяте с нас, е изключително важна. Затова и
нашата Политика за защита на личните данни описва как обработваме данните Ви и
какви са мерките, които предприемаме, за да ги защитим. Обяснява и къде и как
събираме Ваши лични данни, както и кои са правата Ви спрямо цялата информация
за Вас, която съхраняваме.
Настоящата политика се отнася за Вас,
в случай че ни предоставяте лични данни по телефона (чрез обаждане или SMS), онлайн, по пощата или чрез куриер, през
социалните мрежи, в корпоративен или промоционален уебсайт, през мобилно
приложение или по друг начин. Политиката ни за защита на личните данни е
израз на нашата готовност да защитаваме личната Ви информация и се прилага от нашата
фирма (за повече информация, погледнете по долу раздел Кои сме ние?).
1. Кои сме ние?
Когато казваме „ние“ или „нашето/ нашите/ нашата/ нашият“ в рамките на
настоящата Политика за защита на личните данни, имаме предвид нашата компания.
Това включва следните компании:
- ФЕШЪНЛЕНД.БГ ЕООД(със
седалище и адрес на управление: гр.София ж.к. Дружба 2 бл 402 вх Б, BG203432622 )
Настоящият списък може да бъде допълван с нови юридически лица, които
стават част от нашата група в бъдеще.
Каква информация за Вас съхраняваме и
обработваме?
·
Информация, която споделяте с нас, като Вашите имена, пощенски адрес,
телефонен номер, имейл адрес, както и всякаква обратна връзка, която ни
предоставяте по пощата, телефона, имейл или чрез съобщения в социалните мрежи;
·
Информация за
продуктите или услугите, които Ви предоставяме (включително какво
сме Ви предоставили, къде и кога, каква сума сте заплатили за тях, начин, по
който използвате нашите продукти и/или услуги и т.н.);
·
Данни за вход в нашия уебсайт или система, достъпна за
нашите настоящи или потенциални клиенти, включително Вашето потребителско име и
избрана парола (която съхраняваме в криптиран вид, без да знаем каква точно е
тя);
·
Информация за устройството или устройствата, които
използвате или сте използвали за достъп до нашите услуги (напр. марка и модел
на Вашето устройство, операционна система, браузър или IP адрес), както и по какъв
начин използвате нашите услуги. Например, опитваме се да определим кой/кое от
нашите уебсайтове или приложения използвате, кога и как;
· Ваши контакти и подробности за имейлите и други електронни съобщения, които получавате от нас, включително дали тези съобщения са били отворени и дали сте кликвали върху ня